Your cart
Nu mai sunt produse in cosul tau
Comanda mea
Cum comand online?
Comenzile se plasează pe site-ul nostru www.maiahome.ro. Adaugi produsele dorite în coș, accesezi coșul din colțul din dreapta sus, iar apoi finalizezi comanda urmând pașii de acolo.
Poți căuta produsul dorit direct în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse din meniul afișat.
Care este perioada de livrare a comenzii?
Informațiile legate de perioada de livrare le găsești în pagina fiecărui produs deasupra prețului.
Produsele aflate în depozitul Maia Home beneficiază de livrare rapidă în 24-72h de la plasarea comenzii.
Produsele aflate în stocul producătorilor din afara României au un termen de livrare de minim 10 zile.
Care este firma de curierat care livrează comanda?
Livrarea comenzii la adresa ta este asigurată de companiile de curierat DPD, Fan Courier și Sameday în intervalul specificat la plasarea comenzii.
Pentru localitățile aflate în afara ariei de acoperire a companiilor de curierat menționate mai sus, comanda se va livra prin Poșta Română.
Transportul este gratuit?
Transportul este gratuit pentru comenzile care depășesc 200 lei. În cazul în care comanda ta nu depășește suma de 200 lei, se va aplica o taxă de 20 lei.
Cum știu că produsele vor fi expediate către mine?
Când produsele părăsesc depozitul Maia Home, vei primi o notificare pe email. Din acel moment comanda va ajunge în 24-72h la tine.
Dacă produsele se livrează prin Poșta Română, termenul de livrare va fi de aprox. 5 zile lucrătoare.
Locuiesc într-o zonă greu accesibilă. Cum voi proceda cu livrarea?
Dacă adresa de livrare se află într-o zonă greu accesibilă, vei fi contactat de către curier pentru a stabili ridicarea coletului de către tine dintr-o zonă convenabilă, astfel încât să nu se perceapă taxe suplimentare.
Cum voi proceda în cazul livrării coletelor voluminoase?
Având în vedere faptul ca firmele de curierat folosesc un singur agent de curierat pentru fiecare mașină de livrare, este posibil să fie nevoie de ajutorul tău pentru manevrarea produselor voluminoase.
Pot plasa comenzi ramburs? În ce condiții?
Da. Poți plasa comenzi cu plata la livrare.
Am primit statusul de „eroare la plată” la o comandă plasată. Ce pot face în această situație?
Comanda ta poate primi statusul de „eroare la plată” din următoarele motive:
- a expirat timpul pentru adăugarea codului pe care îl primești prin SMS, pentru plata online cu cardul;
- cardul folosit nu are suficiente fonduri pentru a finaliza tranzacția cu succes sau are o limită de plată pe care ai stabilit-o cu banca cu care colaborezi;
- ai accesat pagina „Back” înainte de a finaliza comanda.
Dacă te regăsești în oricare dintre situațiile de mai sus, poți reface comanda în limita stocului disponibil. De asemenea, ne poți notifica pe adresa de e-mail contact@maiahome.ro, pentru a reactiva comanda prin transfer bancar sau prin plata la livrare.
Cum pot modifica metoda de plată a unei comenzi deja înregistrate?
Poți modifica metoda de plată comunicându-ne printr-un e-mail solicitarea ta, la adresa contact@maiahome.ro, menționând numărul comenzii si modalitatea de plata pe care o dorești, astfel:
pentru comenzile achitate online cu cardul ce au primit statusul de „eroare la plată”, poți alege sa plătești cash la livrare sau prin transfer bancar;
pentru comenzile prin transfer bancar neachitate, poți alege modalitatea de plată cash la livrare;
pentru comenzile cu livrare ramburs, poți alege modalitatea de plata prin transfer bancar.
Pot deschide coletul la livrare?
Deschiderea coletului la livrare nu este permisa.
Am primit un colet incomplet. Ce pot face în această situație?
Nu îți face griji! Vom identifica coletul împreună cu partenerii noștri de curierat. În cazul în care comanda ta a fost livrată incomplet, ne poți comunica printr-un e-mail la adresa contact@maiahome.ro numărul comenzii și AWB-ul de livrare, iar noi vom efectua verificările necesare.
Ce trebuie să fac la primirea coletului?
Este important ca după primirea coletului să îl verifici și să ne informezi în termen de 48h cu privire la orice neconformitate, pentru a putea soluționa problema împreună.
Pot face precomenzi?
Nu. Produsele comercializate sunt cele prezentate exclusiv pe site.
Contul meu
Cum mă înregistrez?
Te poți înregistra în câțiva pași simpli: click pe linkul „Autentificare” și faci click pe "Nu ai cont? Creează unul aici" și urmezi pașii.
De ce am nevoie de cont?
Îți recomandăm ca înainte să plasezi o comandă, să îți creezi un cont pe Maia Home. Astfel, vei avea acces la toate detaliile despre comenzile plasate.
Cum îmi resetez parola?
Click pe linkul „Autentificare”, apoi pe „Ai uitat parola?” și introduci emailul cu care te-ai înregistrat. Sistemul va genera un email cu un link temporar pentru a reseta parola.
Cum îmi șterg contul?
Pentru ștergerea contului, conform regulamentului GDPR, avem rugămintea să ne trimiți o cerere de ștergere cont/date personale către adresa de e-mail contact@maiahome.ro.
Solicitarea ta va fi preluată și soluționată, în cel mai scurt timp, de colegii noștri responsabili cu protecția datelor personale.
Plata
Care sunt modalitățile de plată?
Modalitățile de plată prin care poți achita o comandă sunt:
plata ramburs – plata se face în lei, integral, la livrarea coletului de către agentul de curierat;
plata online cu card bancar (include plata in rate) – se realizează prin intermediul Netopia;
plata prin transfer bancar – aceasta se face în max. 48 ore de la plasarea comenzii, prin serviciul de internet banking sau prin ordin de plată.
Pot plăti în rate? În ce condiții?
Plata în rate este disponibilă și se poate efectua prin carduri de credit ale băncilor partenere: Alpha Bank, BRD Finance, Bonus Card, CardAvantaj sau Star Card BT.
Numărul de rate depinde de banca emitentă a cardului, fiind afișat în momentul alegerii modalității de plată.
Unde pot găsi facturile?
Factura produselor comandate va fi livrată în colet împreună cu acestea. Ulterior poți solicita factura pe email la contact@maiahome.ro.
Pot primi factura pe firma?
Da. Înainte de a finaliza comanda, la secțiunea Adrese completează datele firmei. Dacă ai uitat sa menționezi acest lucru, ne poți trimite un e-mail pe contact@maiahome.ro, iar noi te vom ajuta cu emiterea unei facturi cu datele firmei, însă nu mai târziu de data de 18 ale lunii.
Produse
Unde pot găsi produsele Maia Home?
Produsele Maia Home sunt prezentate și comercializate exclusiv online, la adresa www.maiahome.ro.
Pot înlocui/adăuga un produs dintr-o comandă deja plasata și nelivrată?
Da. Pentru a schimba un produs dintr-o comandă plasată și nelivrată este necesar să ne transmiți un e-mail, la adresa contact@maiahome.ro, prin care ne comunici produsul pe care dorești sa îl eliminăm/schimbăm/adăugăm.
Am posibilitatea de a schimba un produs după livrarea acestuia?
Schimbul de produse este indisponibil. Poți însă sa returnezi produsul și să plasezi o nouă comandă.
Cât timp este valabilă garanția?
Produsele ce sunt comercializate de Maia Home au, fiecare, termenul de valabilitate, garanția si/sau service-ul oferite acestora de producător.
Cum pot proceda în cazul unui produs neconform?
Daca ai primit un produs defect, ne poți notifica printr-un e-mail, la adresa contact@maiahome.ro, specificându-ne numărul comenzii, produsul și defectul acestuia.
Ne poți transmite câteva fotografii cu produsul, evidențiind defectul.
În urma verificărilor suplimentare, vom reveni către tine cu o soluție optima, în maximum 3-5 zile lucrătoare.
Retur
Cum pot returna un produs și în ce condiții?
Pentru a returna un produs ai la dispoziție următoarele opțiuni:
Intră în "Contul meu" și accesează secțiunea Istoric Comenzi și Detalii. Selectează comanda pe care dorești să o returnezi și mergi la secțiunea Adaugă un mesaj. În spațiul liber solicită returul comenzii și motivul returului. Dacă dorești să returnezi un anumit produs din comandă, selectează produsul respectiv.
Trimite solicitarea de retur prin email la adresa contact@maiahome.ro menționând numele tău, numărul comenzii, produsul pe care dorești să îl returnezi, adresa de preluare a returului, număr de cont IBAN și titular pentru a rambursa contravaloarea produsului.
Sună-ne la 0747 598 184 și unul din consultanții noștri va prelua telefonic solicitarea de retur.
Noi vom trimite firma de curierat să ridice produsul/ele de la adresa comunicată.
În momentul în care returul ajunge în depozitul nostru, vom verifica și te vom informa dacă produsele îndeplinesc condițiile de retur.
Returul este gratuit?
Dacă valoarea comenzii tale depășește 200 lei, ai dreptul la retur gratuit pe teritoriul României.
În cât timp pot înregistra returul?
Poți returna orice produs în termen de maximum 30 de zile de la data livrării coletului.
În cât timp se restituie suma aferentă returului?
Contravaloarea produselor returnate va fi virată în contul bancar specificat, în termen de maximum 5-14 zile calendaristice.